vineri, 5 iunie 2009

Votati-ma!

Doar ce a trecut pe langa mine un cortegiu... pardon, o coloana de masini cu figura Monicai Macovei pe geamuri, simbolul PDL pe steagurile lor portocalii si "...asa-i viata de roman" in difuzoare. Insotiti de masini de politie si jandarmerie, nu am putut sa-i bombardez nici cu injurii, nici cu semne obscene. Prin urmare am decis sa candidez si eu sub titlul "Muia Europei"!

Cei care vor sa ma voteze, sunt rugati ca, in data de 7, sa puna stampila pe TOATE simbolurile de pe buletinul de vot! Si, ca orice candidat serios, imi promovez si eu partidul:

3 comentarii:

AngelWings spunea...

Melodia e geniala: Disturbed - Down with the sikness! ...si trebuie sa recunosc sincer ca nu planuiam sa ma duc la vot...dar ai dreptate, varianta ta e mai buna; Pe mine m-ai convins! Te votez! :)

Tomcat83 spunea...

Saru'mana!

Unknown spunea...

uhhhhhhhmmmmm... am vrut sa ma abtzin, m'am abtzinut nitzel, dar nu mai pot! disturbed - down with the sickness e ca si cum ar canta gutza - sunt barbat adevarat.... si, e sikness sau sickness numele piesei? anyway, l a m e ! daca ashtia sunt "sick", atunci gutza chiar e barbat adevarat. l a m e ! :) vezi ca au scos devourment album nou. ia acolo sa vezi sickness \m/

(btw, mai tzii minte articolul ala care l'am scris impreuna in liceu? lol... )