vineri, 18 septembrie 2009

Doar text...

Un proprietar de chiosc de cartier ii povesteste maica-mii:

"Zilele trecute au venit la mine trei baietei de la scoala. Clasa I-a, a II-a... Cam asa. Doi dintre ei erau bine imbracati, al treilea mai modest. Unul din cei mai doi, falcos si plinut, vine sa-mi ceara cate ceva:

-Papule, da-mi si mie doua ciocolate Mars, o sticla de suc, o punga de...

Cu totul facea mai bine de 10 lei. Baga mana in buzunar si-mi intinde o hartie de 50! Ma uit la bani, ma uit la el, si-l intreb:

-Da' de unde ai, ma, atatia bani?
-Mi i-a dat mama.
-Pai maica-ta iti da atatia bani la varsta ta?
-Da, raspunde asta mic cu tupeu. Si care-i problema?

Ii dau ce a cumparat, restul si-l vad ca intinde o ciocolata prietenului lui bine imbracat, apoi il intreaba pe cel mai modest si tacut:

-Vrei, ma, si tu?

Baiatul se sfieste sa-i raspunda si da usor din cap aproband.

-Zi, ma! Vrei sau nu? il repede grasul.
-Da... Vreau si eu, ii raspunde colegul lui timid.

Asta gras ii intinde ciocolata, dar pana s-o ia celalalt, ii da drumul pe jos in fata lui, razand. Copilul modest se apleaca si o ridica..."

Un comentariu:

rox spunea...

futu-i ... ce senzatie de sarat in gura ... o fi de la ochi???