duminică, 25 iulie 2010

Pe val!



M-am trezit zilele trecute cu un mesaj care suna cam in felul urmator:

"Salut, sunt ofiter 3 pe Histria Agata si am citit ce ai scris pe internet, pe blog-ul tau. Vrem sa te felicitam. [...]".

Din pacate nu pot raspunde la mesaj fiindca este o problema cu e-mailul, asa ca, daca mai dati pe-aici, vreau sa vad multumesc pentru sustinere si intelegere. Vreau sa fie clar totusi faptul ca as fi preferat sa fiu felicitat pentru orice altceva si nu pentru descrierea abuzurilor si necazurilor cauzate de comandantul cu pricina. Daca am avut totusi ecou in inimile si mintile unora, si s-a invatat ceva din situatiile pe care le-am descris, atunci nu pot decat sa ma bucur.

Sunt sincer surprins ca tocmai o alta nava a Histriei a ajuns pe blogul meu, dar calul de dar nu se cauta la dinti, deci bun venit printre cititori, domnilor. Sper ca viata voastra la bord este una mult mai buna decat cea pe care am avut-o noi aici si va doresc voiaj bun si sa ajungeti cu bine inapoi acasa!

2 comentarii:

Lor3dana spunea...

am "spicuit" cate putin din fiecare articol recent, si sunt interesante, Din pacate, acum, nu prea imi permite timpul sa citesc mai pe indelete. Te felicit si eu pentru postari , sunt interesante si multe....interminabile :)) , Dar no problem, pentru cititorii rabdatori. Take care! ;)

Tomcat83 spunea...

:)) Merci, dar nu planuiam ca arhiva blogului sa-mi fie recunoscuta post mortem drept capodopera virtual-literara, asa ca fiecare citeste cat si ce vrea. Daca vrea, binenteles. Ce sa-ti spun? Bun venit si te mai astept pe-aici.