vineri, 6 iulie 2012

Antipolitic


Am citit asta.

Excelent formulat. Problema e ca daca as zice EU asta, mi-ar sari niste idealisti in cap. "CUM!?! Democratia! Ti-ai pierdut mintile de faci lobby pentru dictatura?!"

Mda... Cam da. Este terifiant de amuzanta ignoranta voita si ceata de pe ochii unora. Subiectivismul ne ucide, alegand oameni nepotriviti pentru posturi nepotrivite. Suferim de gravul sindrom "Ia-o p-asta!" si votam nu ce trebuie, ci ce ne satisface meschin dorinta de razbunare. Nu asa a castigat Base primul mandat? Pe bune! A nu se intelege ca regimul Ilici era mai bun; sunt multi care inca urla sus si tare ca pe mandatul Nastase am avut cea mai mare crestere economica. Hmmm... Sa fie oare acea privatizare en masse? Cand s-a vandut TOT, in speranta ca guvernul se va finanta 100% din taxe? Si oare nu asta a dus la aparitia si mai multor taxe, spiraland in cadere libera intreg sistemul? Eu zic ca da, desi nu am nici un fel de specializare in economie sau administratie. Dar mi se pare de bun simt.

Totusi! Raman neutru. Nu ma deranjeaza agresivitatea cu care Ponta s-a infipt in PDL. Este absolut fireasca, considerand pregatirea oamenilor din punctele cheie (adica zero barat). Acum, ca motivele or fi altele si ca noua administratie vrea oameni loiali, in detrimentul indivizilor specializati, asta e alta mancare de peste - ramane de vazut! Deocamdata, de ce sa ne agitam? Atata timp cat Facebook-ul e inca "la liber" si ambele tabere pot sa urle linistite (...e-un fel de-a spune), inseamna ca "dictatorul" Ponta nu a transformat tara in China 2.

Azi am ajuns in S.U.A., Tampa Bay, si pe dupa-amiaza am vazut un avion de agrement, in coada caruia plutea ditamai banner-ul cu "Stop the dictator Obama!" - reactie la hotararea cu care presedintele american si-a sustinut schimbarile din sectorul sanatatii publice. Nu sunt un fan, dar n-am cum sa nu am senzatia ca se abuzeaza cam tare de conceptul de democratie. Ziceam intr-un articol despre ideea de "de gustibus..." si felul in care persoane insipide isi scuza absenta bunului gust.... sau cea a intelectului in general. Oare nu se exagereaza putin cam tare cu libertatile, mai ales cand n-am gustat nici 1% din ele? Inteleg inversunarea cand vine vorba despre atacarea acestor libertati pe care, teoretic, le avem din '89 incoace. Dar cat timp guvernele anterioare au functionat (a se citi "au furat cu basculanta") mai bine de 20 de ani, in ciuda faptului ca vocea poporului a cerut schimbare, nu inseamna ca, in fapt, democratia NU EXISTA?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Taci tu bai frustrat nerecompensat cu nimic de motan ...masa de manevra a prostiei si nesimtirii ce esti !Badea ala si latraii Intact-ului macar iau bani pe mizeriile pe care le fac , tu esti la categoria figuranti imitativi!