luni, 11 mai 2009

In reluare...

"Ba, noi nu luam de unde trebuie..." concluzioneaza Teo intr-un monolog exceptional, adevarat si amuzant, in care promoveaza legalizarea marijuanei. Nu e nou, (dar de cate ori am prezentat eu noutati?) si totusi suberb prestat si argumentat, chiar daca este doar un stand-up...

Eu nu am argument - sunt pur si simplu confuz - cand vine vorba de majoritatea blogurilor romanesti si structura acestora. Nu inteleg, frate! Poate "nu iau de unde trebuie", poate nu sunt eu in tema, dar peste tot (aproape!), unde dau, unde ma intorc, blogul apare sub forma unei fraze si a unui copy/paste Youtube. In nemuritoarele cuvinte ale unui Cartman rasist, homofob si avar: "...The fuck, dude!?"

Serios! Lasand mistourile la o parte, vreau sa-mi spuna si mie cineva CUM trebuie sa arate un blog! Poate-s eu tampit, poate vorbesc prea mult, poate ar trebui sa fac un tratament cu Extraveral... Nu, ultima parte este o certitudine. Totusi! Sunt convins ca autorul, daca tot are 'jde oameni ce-si strica ochii benoclandu-se intr-un monitor si citindu-le elucubratiile zilnic, ar trebui sa prezinte minimul bun simt! Blogger drag, mancati-as Ctrl+C-ul tau, nu crezi ca meritam mai mult decat o flegma de gluma tip office? Pentru Dumnezeu, am primit in e-mail felicitari virtuale mai amuzante decat unele link-uri pe care le-am vazut la tine!
De texte nici nu am ce sa spun: lipsesc cu desavarsire! Deductia-mi urla frustrata ca blogul este totusi un jurnal, deci unde naiba sunt cuvintele!? Ceea ce e si mai incredibil e faptul ca tocmai astfel de bloguri au trafic ridicat si amatorii de astfel de senzatii tari chiar reproseaza faptul ca unele bloguri (respectiv asta) sunt prea lungi... Deci bine, cum ar zice Mircea. Si ca tot vorbim de el...
Azi am scris, cu mult chin, un alt comentariu pe blogul lui Badea. Nu mi l-a acceptat - e a doua oara - si probabil din cauza ca i-am spus urmatoarele: "Blogul tau e nr.1 in topuri fiindca esti Mircea Badea, nu fiindca esti un blogger bun." De asemenea, i-am spus, ca sa repar situatia, ca presteaza o "In Gura Presei" geniala, dar cred ca nu a putut sa treaca peste jignirea initiala. Nici pentru faptul ca m-am catalogat (gresit?) blogger. Ma rog... Deci, care ai idei sau stii, ma lamuresti si pe mine, te rog, care-i faza cu blogu'!

P.S. Si Roxana mi-a cenzurat un comentariu fiindca am facut pe desteptul. Te asigur, pe aceasta cale, ca nu am avut intentia sa supar sau sa jignesc pe nimeni, Rox: pur si simplu, asa cum sper ca ai observat pana acum, nu ma pot abtine sa nu ma iau de persoanele care abuzeaza de emoticoane si vorbesc despre sine la persoana a treia. Peace out and rock on!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Uite asa ar trebui sa arate un blog:
http://corporategeek.info/ :P

Tomcat83 spunea...

Nuuuu, asa ar trebui sa arate un blog dedicat. E normal ca atunci cand scrii despre un subiect sau un domeniu sa folosesti un anumit format - foarte bine ales si folosit in cazul de fata. Totusi! Vreau sa vad un model de blog care ataca subiecte generale, care-si schimba tematica la fiecare nou articol. Si vreau sa aiba referinte de genul "ASA TREBUIE SA ARATE UN BLOG!".