duminică, 10 mai 2009

Genial!

Ma frustreaza enorm atunci cand descopar ceva misto dupa ce toti cei din jurul meu stiu deja (despre) acel lucru. In cazul de fata, am o intarziere de cativa ani... Si totusi am impresia ca am facut descoperirea in cel mai oportun moment, motiv pentru care situatia de fata face exceptie.
Initial am fost enervat si planuiam sa ma infig in cei responsabili cu murdarirea numelui Romaniei in mod repetat, dar pe masura ce am continuat sa vizionez episodul asta, mi-am dat seama ca prezentarea este cat se poate de potrivita si simbolistica perfect folosita. Daca ai 20 de minute libere si vrei sa te distrezi, da click aici. Pe mine m-a siderat faptul ca, dupa atatea faze in care suntem asociati cu rusii comunisti si in care se scandeaza "Romania sucks!" (lucruri exagerate voit in South Park dar adevarate in realitate), se incheie cu o imagine denaturata, pre-'89, revelandu-ne ca fiind culti, inteligenti si patrioti... Intreaga situatie da nastere unui paradox. Mai mult, ma face sa ma intreb daca Trey Parker si Mark Stone (taticii celor 4 copii dementi) au primit vreun e-mail de la vreun roman ca feedback la episodul asta... Oricum merita vazut. Enjoy!

Niciun comentariu: