luni, 8 iunie 2009

Am invins!



Am votat la ora 20:50, impacat cu proprii monstrii, cu zambetul pe buze si cu un sentiment nebunesc de sinucigas indopat cu adrenalina. Chiar am salivat cand mi s-au intins concomitent doua stampile si foaia aia mizerabila, apoi, cu acelasi zambet malitios si ochii sclipind de anticipare, m-am retras in cabina de vot. Poc! poc! poc! poc! "Mai incet!" sopteste mama din cabina alaturata. "Se aude tot ce faci." Rad si mai trantesc o stapila pe ditamai lista de turnatori... pardon! PSD-isti. "Ia si tu!" POC! "Andrei! Mai incet. Te-aud astia." continua draga de maica-mea, care inca se gandea daca sa-i dea sau nu lui Crinisor votul. "Mi se rupe!" ii raspund, dar cred ca prea tare. "Na si tie!" POC! Poc! poc! Trei bucati lu' EBA. Ei i-am dat mai multe, ca doar e independenta si sa nu se simta singura pe foaie; de-aia o fi iesit cu procentul ala nesimtit. 3,6%! Sa-i moara ficatu' lu' tac'tu ca l-ai luat pe bune...! Ies triumfator, impingand cortina peste umar, asemeni unui Cezar si incercand sa-mi stapanesc hohotul de ras care mi se agita in stomac. Iau buletinul si una bucata mama sperand la europenizare in stil liberal si ne retragem spre casa... "Am votat PNL-ul" imi zice ea, in timp ce iesim din Liceul 4. "Pe Norica? Ai votat-o pe Norica?" intreb amuzat. "Da, dar de ce razi? N-ai zis tu ca Antonescu e mai... si mai..." Ii zambesc cu subinteles.
Sorb fiecare cuvintel rostit aseara la Sinteza Zilei, intr-o editie ultra speciala, savurand cu o placere aproape sexuala ceea ce se intampla. Nu stiu de ce in ultimul timp sunt atat de pasionat de discutiile astea politice, dar realizez ca ma maturizeaza la un anumit nivel si-mi ofera o alta viziune, nu atat de neagra asupra vietii. Macar pentru oamenii aia, care imi confirma ca nu suntem inca un stol de gaste, tot merita sa aflu din vina cui dau inca un procent la impozit... Glumesc, rad, sunt si ei fericiti ca procentul de votanti e dezastruos. Zambesc din nou diabolic, asemeni unui geniu rau care planuieste distrugerea omenirii... si ce bine e! Incep sa apara, rand pe rand, diversi oameni politici. Norica se da lovita, PDL-ul comenteaza printr-un nimeni cu barba (ca sa nu-i zic fraier cu cioc) si Vanghelie e la fel de tigan (din toate punctele de vedere). Apare si Boc intr-un tarziu, si mai-mai ca-si pierde capul cand Ciutacu musca din el ca un monstru, desfiintandu-l din doua intrebari. Rad si eu, rade si Mircea, rad toti de penibilul acestui premier de Tip Top Minitop. Si, in sfarsit, se dau rezultatele exit-poll-ului Antena 3:



1. PSD+PC 31%
2. PDL 30,4%
3. PNL 16,6%
4. UDMR 9,1 %
5. PRM 7,2 %
6. Elena Basescu 3,4%



Din ce mai aud pe urma, inteleg ca merg in europarlament EBA si Becali si Vadim... Nu inteleg cum functioneaza treaba, dar se pare ca e de bine... De-abia astept sa ne facem de cacao cu astia! De-abia astept stiri de genul "Gigi Becali s-a luat la bataie cu presedintele parlamentului european fiindca acesta este ateu"! De-abia astept anarhia care, in situatia data, e tot ce ii poate rasturna pe hotii astia care s-au ancorat de scaunele si titlurile politice cu 'jde mii de lanturi! Deci... Am invins! Am reusit! Toti cei care NU ati fost la vot si toti cei care v-ati anulat votul - felicitati-va!

S-a terminat si cu magaria asta si sper sa ma indepartez de caracterul politic pe care l-am imprimat acestui blog. Mi s-a batut obrazul (oarecum) din cauza asta si o sa fac tot posibilul sa ne placa amandorura ceea ce spun. Pana la o noua revedere, va las cu imnul partidului meu. TRAIASCA MUIA EUROPEI! URA!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

eu nu m-am dus la vot dar tu puteai fi un pic mai generos cu eba , sa-i fi dat mai mult de trei bucati :P ;)) si da, blogul tau a luat-o convins catre politica... dar nu este un lucru rau... (cum nici k esti pesimis nu este un lucru rau)
:) ai grija de tine mota
ps- eu sunt curioasa ce perle vor mai scoate ai nostri in romenglish

Thais spunea...

O mai limpede radiografie a societati romanesti , nici ca se putea.
Asta e natiunea, ei ne reprezinta : Gigi si Vadim , Eba si Norica Nicolai ...etc
Nu-i asa ca e minunat?
Vai de steaua noastra !

Tomcat83 spunea...

"Într-o societate care promovează toate nonvalorile îngălate şi le face simboluri, ar fi fost culmea ca marfa noastră politică de export să fie un academician." ~ Victor Ciutacu.

Asa ca, dragele mele, scoateti zambetele la inaintare... Eu presimt ca-i de bine.

Unknown spunea...

daca va vine mintea la cap si vreti sa emigrati in Congo, contact me si se poate aranja. Mai rau ca aici nu poate sa fie.

Tomcat83 spunea...

Ba da. Aia vorbesc franceza. :))