marți, 9 iunie 2009

Special Guest on South Park

5 comentarii:

Anonim spunea...

:| who's this guy? /:)

Tomcat83 spunea...

ME! ...Doh! Here:

http://www.southparkstudios.com/fans/avatar/

Knock yourself out! ;)

Anonim spunea...

hey mota @-) am intrat aici, si e super funny. al tau e super trist si ciudat . al meu e cel mai frumos si cute! al meu ruleaza. al tau nu. ha

Anonim spunea...

:| hai mah motaaaaaaaaa. nu te supara pe mine, te rog. chiar nu am zis'o cu rautate, nu am vrut sa insinuez nimik. a fost doar o glumitza nevinovata. sincer, sincer. si este adevarat, tu esti 1 gentleman, eu sunt o nebuna insconstienta ... :(
ai grija de tine

Tomcat83 spunea...

Linisteste-te, nu m-am suparat absolut deloc, desi "copilul" meu nu e chiar -super- trist... Mai repede sictirit, obosit si plictisit; la mine tristetea nu se citeste pe fata. Si da, esti putin nebuna, dar cine nu e in ziua de azi? ;)