vineri, 4 decembrie 2009

=))




Tocmai am primit urmatorul mesaj pe Neogen. Nu am ce comentarii sa fac fiindca... vezi singur!

Dragi români, dragi prieteni,

Pe 6 Decembrie veţi alege între 2 opţiuni clare:

Fie mergem înapoi cu PSD, cu Ion Iliescu, cu Vântu şi cu Mircea Geoană; fie mergem împreună înainte şi schimbăm România.

Fie mergem în trecut, fie mergem spre viitor.

Fie lăsăm un sistem corupt, controlat de oameni ca Patriciu, Vantu sau Voiculescu să revină la putere; fie alegem şansa de schimba şi reforma ţara.

L-am întrebat pe Mircea Geoană în dezbaterea de acum 2 săptămâni dacă s-a întâlnit cu Vântu. A spus că nu. Ieri şi-a amintit brusc că a avut mai multe întâlniri cu Vântu, omul responsabil pentru dezastrul FNI.

Cum este posibil ca un politician care vrea să devină Preşedintele României să se întâlnească cu Vântu, la miez de noapte, cu 3 zile înaintea alegerilor?? (în aceeaşi zi în care mâna dreaptă a lui Vântu, Nicolae Popa, a fost arestat).

Merită un om care va pune ţara la dispoziţia lui Vântu şi a lui Patriciu să primească votul Dumneavoastră??

Eu sunt un om care are calităţi, dar şi defecte. Am lucrat pentru români şi am acţionat pentru a vă fi mai bine, dar ştiu că nu am reuşit să aduc o schimbare suficient de mare şi am făcut greşeli. Mai ştiu însă că împreună vom reuşi să schimbăm România.

Aţi arătat acest lucru la referendumul pentru Parlamentul unicameral şi reducerea numărului de parlamentari şi vreau să vă mulţumesc pentru votul din 22 noiembrie.

Vă chem pe 6 Decembrie la vot, pentru a continua ceea ce am început la referendum.

Voi fi Preşedintele vostru.

Vom învinge sistemul pentru ca voi să profitaţi de relansarea economică, nu mogulii; pentru ca banii să meargă spre şcoli şi spitale, în agricultură şi în infrastructură, spre pensii şi spre salarii.

Pentru ca România să se schimbe cu adevărat şi să meargă pe drumul cel bun.

Aşa să ne ajute Dumnezeu!

Traian Băsescu,

Preşedintele României

Un comentariu:

D. spunea...

Oh, c'mon!!
Is atat de satula de toate prostiile astea! Abia astept sa treaca ziua de duminica.