luni, 26 ianuarie 2009

Combustibil pentru moral...

"Iti citesc blogul pe care l-am descoperit pe pagina Roxanei. Citesc tot ce publici in romana, engleza mea avand un nivel de supravietuire, nicidecum de lectura.
Sunt onorata de comentariul tau. Si mandra. Este foarte reconfortant complimentul venind din partea unui creier viu. Esti profund, cursiv, sensibil, creezi imagini si stari. Vei plati pentru neobrazarea de a fi altfel.Nu indraznesc sa postez vreun comentariu pe paginile tale. Mi s-ar parea un gest impertinent. Dar am indraznit sa te deranjez cu acest mail, pe care, de altfel, il inchei aici.Iti doresc sa gasesti ceea ce cauti si sa te bucuri de asta!

Te salut, cu admiratie benigna.
Dana"

Asta e un mail pe care ar trebui sa-l inramez. Nu sunt nici pe departe atat de... asa cum zici tu si nici nu merit vreun compliment. As vrea sa fiu aproape de imaginea pe care ti-am oferit-o, dar, din pacate, sunt un negativist cronic si un lenes notoriu. Mai nou, cu stupida mandrie, adaug si titulatura de magar. Magar, nu in sensul zoologic al cuvantului, ci in sensul englezesc de ASS. Am reusit sa imi claustrez aproape in totalitate terminatiile artistice, sa imi filtrez prietenii pana cand au inceput sa sangereze si sa ma inchid intr-o semi-depresie neproductiva.

Sincer, nu stiu cand as mai fi scris din nou, dar am simtit nevoia sa te onorez cu un raspuns oficial si demn de ceea ce esti si reprezinti. Nu am nici cea mai vaga idee despre tine ca persoana, dar ca si autoare, ca umbra din spatele cuvintelor, meriti toata lauda.

Ai observat, banuiesc, ca tind sa promovez ceea ce-mi place. Si ceea ce scrii tu este un fel de prajiturica frantuzeasca in blogosfera romaneasca. Pentru celalalt tu, care ma (mai) citesti, iti recomand din toata inima si creierasul meu stresat blogul Danei.

Pe langa minunatia asta literara, mai trebuie sa anunt ceva: m-am dat pe house. E un fel de-a spune... Imi place Deep Central. Baietii astia doi, Doru si George, au reusit sa-mi schimbe parerea despre genul asta de muzica. Suna extraordinar de bine live; atat de bine incat au reusit sa socheze audienta constanteana de doua ori. Sper la un hatrick - bucurati-va de clip!

Si fiindca momentan sunt in examene si alte lucruri umane si total neinteresante, neesentiale si mancatoare de pretios timp, o sa-mi declar si pauza de scris in mod oficial. Dar nu-ti face griji, continui sa ma antrenez si o sa revin de doua ori mai caustic, sarcastic si... magar. Cum spune un bun prieten: Hai! Ura!

2 comentarii:

Anonim spunea...

off topic: like the new skin. makes me see you.. in another light :)

ps: cand mai scrii ? [si nu ma refer la blog..] sau..te-ai lasat ? :(

D.

Tomcat83 spunea...

Sunt in colocvii si caderi nervoase momentan. Vremea de afara ma enerveaza ingrozitor. De scris, scriu. Dar in engleza si intr-un joc/poveste pe un forum.

Poate ceva mai tarziu...