marți, 3 martie 2009

Hai cu muzica!

E o zi extrem de frumoasa - e soare, cald, vecinii imi perforeaza creierii cu o bormasina de la ora 9, sunt in Romania si inca viu. Mai mult, am senzatia ca ziua asta va fi una extrem de buna; mi-am facut o cafea, mi-am aprins o tigara, mi-am aruncat ochii pe cateva bloguri si ura! Ia uite ce-am gasit!

O anume doamna/domnisoara Monica Stefan a avut geniala idee sa inceapa o campanie de promovare a muzicii bune si necomerciale. Daca ai avut probleme cu promovarea sau cunosti pe cineva care le are in ale muzicii, dar nu isi poate plasa produsul pe rafturi, intra pe blogul ei si citeste despre ce e vorba. Melodiile si informatiile pot fi trimise la monica.stefan@echomuzica.ro

Rugaminte personala: daca ai vreun blog, site sau cont de hi5, adauga informatia asta acolo. Hai sa nu ne mai omoram artistii, hai sa nu ii mai recunoastem doar postum! Hai sa ne alegem singuri muzica!

Niciun comentariu: