joi, 9 iulie 2009

Calm



Salut, imbecilule! Stai jos si taci ca, asa cum bine te-a citit Badea, iti curge scuipat din gura de prost. Te-am invitat azi aici ca sa-ti spun in fata, deschis si necenzurat, despre cat de neevoluat esti in realitate, cat de marunta ti-e gandirea, cat de imputite iti pot fi gusturile si, mai ales, cat de stramba ti-e viziunea asupra lumii...


Sa incepem cu inceputul si anume ca neuronul tau, ala singur si obosit, oprindu-se sa traga un joint, i s-a parut ca ar trebui sa-ti ghideze asa-zisa metamorfoza in dulcele stil modern, acel al manelistului mai mult sau mai putin reformat. Fiind berbec din gena - imposibil ca vreun stramos de-al tau sa nu fi violat vreo oaie - te-ai infipt cu teasta inainte, entuziasmat maxim de cat de stilat, rafinat si "unikt" poti fi; ai trecut de la freza pe spate, saturata de gel ieftin, cu miros puternic de capsuni, la spumele exagerat de scumpe pentru nelipsitele coafuri "Lama-de-topor" sau "Grenada" si, sa nu uitam, "Creasta de cocos maltratat". In ciuda parerii generale, confirmata (sunt sigur) de anturajul tau colorat, aceste frizuri (mai mult! efortul in sine) NU SUNT COOL! Boule. Da, tu cu tricoul tau roz. Da, tu cu blugii tai cu paiete. Da, tu cu chiloti tanga intrevazuti peste cureaua alba DG. Uita-te la mine cand vorbesc, ca eu nu-s ma-ta, sa stau toata ziua in salon si sa barfesc telenovele. Nici taica-tu, venit de la Nisipari, sa dau "tunuri" ca sa ai tu euroi pentru poze de Hi5. Nu esti COOL, animalule; esti o imitatie execrabila a stereotipului de metrosexual! Esti o mutatie scarboasa, nimic mai mult. Sa-ti fie clar!


Trezeste-te, cretinule! Hai, scoala! Uita-te in jur, uita-te la tine si realizeaza ca viata ta este nimic! Iti imparti timpul intre mancat, dormit, iesit in club si iesit in bar; nu stii nimic, nu ai nimic, daca maine mori esti uitat pana la Revelion. Mi-ar placea nespus sa-ti infig un glont in frunte, dar adevarul e ca adevarata ta valoare (da, aia cu care te lauzi atat) este sub pretul cartusului. De ce mi-ar placea sa te vad sub niste roti de TIR? Nu fiindca te imbraci ca un papagal catatonic si nu fiindca tu crezi si promovezi acest "stil", ci fiindca esti agresiv. Esti un excrement biologic, umblator, rau de gura, care incordeaza pumnii inainte sa articuleze cuvintele; esti anti-cultura, anti-evolutie, anti-cunoastere. Tot ce indraznesti sa atingi se transforma in kitsch si imi poluezi lumea prin simpla-ti existenta. Vreau si am incercat sa te ignor, dar apari neinvitat in viata mea, iar si iar, incercand zadarnic sa ma insulti. Si iti spun, din nou, fiindca am o inima larga si sper (inutil) in luminarea mintilor slabe: sa ma numesti intelectual, matur, profesor, citit, ziarist, cult, tocilar etc. NU este o insulta - iti spun asta fiindca de mult prea multe ori nu am putut sa ma cert cu tine. Te jigneam cu multa gratie, cu eleganta unui muschetar, iar tu dadeai cu bata-n balta, ciobaneste, numindu-ma "destept". Macar incearca!


Stii ce e mai grav, prea-antipaticul meu animal? Ca tu predomini in societatea asta. Dumnezeule, tu esti cel care invarte volanul masinii lu' taticu' prin oras. Tu esti ala de se-nfige in copaci, in oameni, in alte masini... Tu esti dobitocul care face slalom pe motocicleta cu 160 km/h, la ora de varf, cu pasager in spate... Da. Tu esti majoritatea de care probabil o sa ne ferim, o sa ne ascundem prin balcoane cu pustile in maini, incercand sa nu miscam, sa nu respiram, atunci cand vi se face foame. Cand te privesc, mi-e gandul la "I Am Legend" - pricepi? N-ai cum: cuvantul analogie e complicat, iar tu esti alergic la DEX. Da, am zis DEX, ca DOOM este "the evil twin" (bagav-as "niciunurile" pe gat!). Da, domnule, tu esti majoritatea, tu dictezi si tu influentezi valul ce va sa vie... Tu spui ca banul conteaza si tu ma privesti de sus fiindca ma refugiez intr-o carte, decat intr-un pahar de whisky ieftin. Observi ironia? Hai, pana si creierasul tau de greieras ar trebui sa poata procesa umorul negru ce ne caracterizeaza situatia...


Stiu ca mi-am ars buricele degetelor degeaba si ca nu s-a lipit nimic de tine. Ca ma privesti cu si mai mult dezgust si ca atunci cand ne vom afla unul in prezenta celuilalt ma vei respinge si mai repede, si mai eficient. Nu-i nimic - nici eu nu te voi ierta. Te voi injura, fara perdea, din priviri si chiar daca-ti voi zambi, vei simti (te asigur!) ca te descosider in cel mai sincer mod! Poti fi convins ca nu e nevoie de un filosof sau de un psiholog sa te inteleaga si sa te descrie: nu esti nimic din ce le spui femeilor ca esti, din ce iti spui tie chiar. Esti ieftin, superficial, fals, lipsit de orice esenta in absolut orice fel te-ai privi. Cred chiar ca cei ca tine vor deveni fizic semi-transparenti... Esti incapatanat si (crezi tu) fericit in prostia ta, iar asa-zisa ta "jmekerie", cu care te lauzi atat, material de invidiat in microuniversul tau, este o insiruire de evenimente norocoase fortuite. Gandeste-te, macar pentru o secunda, in tot acest monolog absurd: cei pe care i-ai prostit chiar erau destepti... sau erau destepti conform standardelor tale? ...Acum e momentul in care ar trebui sa realizezi asemanarea intre acel moment si cel in care te-ai comparat cu mine, minimalizandu-ma. Dar n-ai s-o faci.

P.S. Daca totusi citesti aceste randuri, spune-mi (TE IMPLOR!) cum poti sa asculti Guta , cand exista muzica atat de frumoasa?
P.P.S. Multumiri Iepurasului de Plus pentru "material".

Niciun comentariu: