duminică, 5 iulie 2009

Momentul 1




Sunt momente ca asta, cand imi amintesc de toti oamenii care m-au uitat; ironic - eu mi-i amintesc, iar prin gandul lor nu trec nici macar sters. Usor superficial, de prost gust din cand in cand, poate chiar negativ, mi-e greu sa cred despre mine ca nu sunt genul de persoana cu impact. E foarte corect: pe moment, cu totii avem impresia ca un gand scapat prematur din procesare este, in realitate, o geniala viziune, o farama de inspiratie divina, deci, mai devreme sau mai tarziu, fiecare va presupune ca ceea ce el a gandit, a spus sau a facut este (nici mai mult, nici mai putin) epic. Da, suntem atat de aroganti - eu poate in proportii vadit marite, uneori (sper) justificate. Astfel, nu-mi vad disparitia din jurnalul on-board al diversilor indivizi ce mi-au taiat calea... Sunt oameni pe care nu i-am mai vazut de ani de zile, dar care o sa-mi ramana vesnic in inima si in minte. Uneori ma gandesc ca si ei simt la fel, dar nu inteleg ego-ul caruia e vinovat de absenteismul comun...

Sunt oameni care nu-si mai amintesc inflexiunile vocii mele, dar pe care i-am modelat in ceea ce sunt azi. Suflete care simt intr-un anumit fel fiindca eu le-am invatat asta - de ce oare nu ma vor recunoaste niciodata...? Sau poate ca au facut-o deja. Poate intreg chinul meu, prestat in larga gama de dureri, este efectul bumerangului karmic; poate ca in urmarirea disperata spre originalitate si nemurire, ceea ce eu am crezut a fi daruri pure, au fost de fapt blesteme ingrozitoare. Si, asa manifestandu-se procesul evolutiv personal, oare cum ma pot cai cand nu am aceasta siguranta? Si totusi... Parca nu toti m-au urat in acel mod unic, pasional...

Sunt ganduri care ma poarta spre alte (posibile si imposibile) realitati. Uneori mai dese intr-o zi decat cele rationale, poate chiar cele involuntare... Uneori ma sufoc, uitand sa respir. Alteori ma surprind urmarind cu o atentie nealterabila o picatura de vid, cu fascinatia animalului prost fata de foc. Si in aceste... fantezii... apar ei, unul cate unul. De fiecare data e altfel, uneori cerandu-si iertare, alteori privindu-ma indiferenti sau bucurosi de singuratatea in care ratacesc...

Mi-era dor de astfel de cuvinte; de exprimari mieroase, chiar daca ideile-mi duhnesc a scrum. Si totusi... Dincolo de melancolia pisicii doborate de caldura, regurgitand moleseala si lene... De ce oare e asa de greu sa primesc o imbratisare cand asta e tot ce-mi doresc...? Cumva, nebunesc si scarbit de cvasi-metafizica abordata, am impresia ca asta se intreaba fiecare nou-nascut dupa prima gura de oxigen.

3 comentarii:

AngelWings spunea...

Putin melancolic...? Sa nu regreti ajutorul pe care l-ai oferit, sa nu regreti timpul petrecut pentru a schimba pe cineva in bine, pentru ca nu e timp pierdut. Si pentru faptele facute din suflet nici nu ar trebui sa simti nevoia de recunostinta.

AngelWings spunea...

OffTopic: te-am nominalizat la o leapsa, sper sa ma onorezi cu participarea!

Tomcat83 spunea...

"I wanna be special. Just like everyone else." Ma descrie? Nu cred. Multumesc, dar nu, multumesc... Nu mai completez oracole de vreo 16 ani.