sâmbătă, 11 iulie 2009

De dragul rockului...




Am cautat piesa asta pe YouTube (si nu numai) de-am turbat. O doream pentru materialul anterior, dar nu am reusit s-o gasesc. Albumul nu e atat de vechi (1997), dar se pare ca fanii Kiss murisera odata cu aparitia prea-minunatului site-resursa de clipuri. Din fericire a plouat puternic mai devreme, asa ca mi-am amintit ca imi placea foarte mult piesa si am incropit clipul asta. Sincer, intreg albumul mi s-a parut reusit si ti-l recomand cu mare caldura. Enjoy!


2 comentarii:

AngelWings spunea...

No Kiss on youtube?!?! te cred pe cuvant...dar parca totusi...nu-mi vine sa cred...Carnival of souls se numeste albumul, daca nu ma insel...si da, I think it's gonna rain...

Tomcat83 spunea...

Eu unul n-am reusit sa gasesc clip pentru "Rain". Singurul pe care-l poti gasi -acum- este al meu.