luni, 13 iulie 2009

Si cu voce...




Ai observat, sper, ca am talentul de sa ma apuca de cele mai tampite proiecte in cele mai nepotrivite momente. Ultimul se cheama Tomcat83 Radio si este deja "in picioare" de vreo 6 ore, si am inregistrat target-ul record de DOI ascultatori!

Nu am spus inca nimic, desi planuiesc sa incep o emisiune (la un moment dat), dar, pana atunci am nevoie de ajutorul tau. Cand eram la Jurnalistica, am participat la un curs de comunicare, unde se practicau niste sedinte de brainstorming; intr-una din ele, o revista ipotetica necesita un nume - astfel, a fost comparata cu un bebelus. Cum si eu sunt un copil, vreau sa ma compari cu acest radio (pe care nu trebuie neaparat sa-l asculti... inca!) si sa spui ceva despre mine AICI. Dupa ce m-ai injurat, trimite fisierul audio la alexander.angellove@gmail.com. Cu putin noroc, o sa-l transform intr-un promo!

Deocamdata nu emit decat muzica; daca ai curiozitatea sa vezi ce-mi trece mie prin Winamp, da click pe TOMCAT83 RADIO, sub logo-ul cu pisica. Multumesc anticipat si sa (ne) auzim (de) bine!


Niciun comentariu: