miercuri, 31 martie 2010

Hai cu voturile!



...Sunt mort de oboseala, dar fiindca nu am mai scris de mult, m-am gandit sa mai fac un efort nocturn si sa-mi astern niscaiva ganduri... E groaznic aici, in ultimele zile, cu schimb de echipaj, provizii, alte provizii, revizii, inspectii, directii si directive... Iar eu in centru, primindu-le pe toate mai mult sau mai putin simultan, dar niciodata pe rand. N-are rost sa ma plang, fiindca nimeni nu poate schimba un individ convins de propria-i superioritate, usor sociopat si mincinos genetic, sa reevalueze mediul la bordul navei si sa isi reconstruiasca personalitatea intr-una mai putin stresanta.

Asadar, lasand porcariile de-aici la o parte si intrebarile aferente pentru a li se raspunde mai tarziu, am o nelamurire. Nu, ti-am zis ca nu vreau sa vorbesc despre mine! Destul cu discutiile despre munca, despre unde sunt, cum merge treaba, daca s-a scufundat vaporul deja etc etc etc. Vreau sa vorbesc despre lucruri placute, despre relaxare, despre carti, citite si scrise, asa ca, daca nu-ti convine, asteapta sa te sun. Apropo! Nu am facut pana acum tot din vina comandantului, care ne da $ cu picatura - abia am avut bani de platit internetul si datoriile la telefon pe luna trecuta. Nu-i asa ca e ironic? La salariul meu sa nu-mi permit un apel acasa... Dar o sa te sun, promit.

Revin. Aberez, dar revin. Vreau sa scriu si nu pot, nu mai am starea necesara sau, daca o am, nu mai am forta s-o fac. Totusi ideile curg, ceea ce nu poate decat sa ma bucure. O fi de la ruliu... (adica cand se balangane barca stanga-dreapta). Una peste alta, am nevoie de putin ajutor: sunt prins intre doua mari subiecte pentru a continua povestea. Unii urla ca vor o scena de sex (care e oricum programata), dar eu inclin spre una amuzanta. Asadar, am si eu nevoie de tine, atat pentru a ma lamuri cu situatia data, cat si pentru putina interactivitate. Nu de alta, dar e cam gros stratul de praf de pe blog si cam ruginita experienta mea sociala din ultima luna...

Intrebarea este: scena romantica, intr-un tren, pe la 1940, sau antract presarat cu multe poante si situatii comice? Stiu ca multi nu au citit intreg manuscrisul meu, dar din ce am postat pana acum, isi pot face o idee. Astept niste comentarii... Si de data asta ar fi bine sa apara! ...Revin curand. Dar nu azi... E prea tarziu si sunt in urma cu somnul. Cu vreo saptamana...

Cu dedicatie, pentru cel mai prost comandant de la Histria:

3 comentarii:

danadorian spunea...

Cartea e destul de violenta pana la momentul acesta. Oricare din cele doua variante vei alege va fi bine venita. Daca ar fi dupa capul meu, as opta pentru un dialog savuros: fluidizeaza lectura si imi da senzatia unui coniac dupa o masa grea. Lasa sexul dupa "preludiul" amuzant.
Ps. Dor de tineee.

Tomcat83 spunea...

Si mie de tine. Am incercat sa te sun ieri de vreo 3 ori, dar "abonatul Vodafone nu poate fi contactat". Multam de sugestie. :)

Mana spunea...

Pe unde mai ești? :)