luni, 19 aprilie 2010

By popular request...



Cam in halul asta am ajuns...

14 comentarii:

D. spunea...

comentariul meu in mail :)

D.

danadorian spunea...

Un pic obosit, dar destul de "bine hranit". Si, evident, carismatic.

Tomcat83 spunea...

Nu e carisma, e lumina aia care imi estompeaza cearcanele. :))

danadorian spunea...

Si prin zone cu semnal pe net cand mai ajungi? Ca nu mai stiu nada despre tine.

Tomcat83 spunea...

E semnal, dar nu e net. A fost o incurcatura - a se citi "o smenarie" - si ne-au lasat peruanii fara obiectul muncii. Detalii cand voi avea timp... Ceea ce s-ar putea sa fie peste mult timp. Am ramas 2/3 ofiteri si toate se sparg in capul meu. O sa incerc sa mai scriu, dar nu promit nimic. :(

danadorian spunea...

Plec la Roma, cu intentia de a vedea oareshce cultura si de a vizita Vaticanul. Iti povestesc luni, cand ma intorc. Ai grija de tine.

Tomcat83 spunea...

Eu plec la Supe, cu intentia de a supravietui unei inspectii. Nu stiu daca si cand voi mai avea net - am dat 80$ pentru 4 ore in 2 luni si mi s-a cam acrit. Povestesc cand o sa vrea Dumnezeu...

danadorian spunea...

Vazut Fontana di Trevi si Vatican. Frumos rau. Avion mov, ca o acadea gigant. Zbor urat. Supravietuit. Poze cu sutele, ca neamu' prost. Da semn cand poti.

Tomcat83 spunea...

Pot. Trecut inspectie anuntata de 6 saptamani fara sa fiu intrebat cum ma cheama. Sau orice altceva. Foarte ciudat...

danadorian spunea...

Cu alte cuvinte, ai scapat ieftin. Scump, ca stres, dar ieftin ca rezultat. Scrie mail, sa stiu de tine sau ....vinooo acasaaaaa! Abia te asteapta Base sa-ti impoziteze salariul si firele de par de pe... stangul!

Tomcat83 spunea...

Daca vin, vin cu mai putini bani. Daca nu vin, vin cu mai putine fire de par. Dupa calculele mele, e mai profitabil sa stau: bani mai multi si fire mai putine de impozitat. :))

Anonim spunea...

Bună Ziua
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Anonim spunea...

Uite-te bre spre prora , nu privi la siaj !!!!!Ofiteru' lu' peste !

Anonim spunea...

Lasati baiatul in pace!!! El n-are timp nici sa-si tunda floacele de pe obraz .....in alte locuri la dansul e jungla paduchilor!