vineri, 27 iulie 2012

Proiect


Salut! Numele meu e Andrei, am 29 de ani, sunt ofiter de marina si am scris o carte...

Unii ar zice ca sunt nebun sau (asa cum istoria a dovedit) ca sunt anti-nationalist fiindca am scris romanul asta in engleza. Adevarul este urmatorul: iubesc sa scriu si o fac bine - recenzia pe care am primit-o saptamana trecuta (din partea unei edituri americane) dovedeste asta, deci nu ma laud singur. De ce in engleza? Fiindca daca as fi scris in romana, nu ar cumpara-o nimeni, fiindca nu exista public pentru genul high fantasy la noi in tara si, poate cel mai important, fiindca incerc sa imi urmez pasiunea si sa scriu full-time, sa traiesc din asta. In plus, daca povestea mea are succes, nu ma impiedica absolut nimic s-o traduc si s-o public in romana (prima mea dragoste)!

M-am hotarat sa spun lucrurile astea (si) aici, fiindca, sincer sa fiu, sunt inca departe de a publica. Desi Deea imi manageriaza cat poate de bine cariera, daca se poate numi asa, avem nevoie de putina sustinere. Stiu ca sunteti multi care cititi acest blog. Stiu ca parte din voi nu e de acord cu ceea ce spun - destul de corect, e dreptul vostru! Dar sper ca ma aveti ajuta macar cu un simplu Like pe pagina noastra de Facebook si veti da un Share pentru un proiect minunat. Nu cer mult, nu?

Banuiesc ca nu sunt singurul care s-a saturat de productii mizerabile, adaptari dupa carti groaznic de proaste si promovarea non-valorilor la nivel international. Deci daca si voi sunteti satui de Twilight, de Costi Ionita strangand mana lui Jay Leno, de publicitatea proasta de care are parte Romania pe plan global, ajutati-ma! Nu promit mai mult decat ceea ce scriu: carti fantastice, incarcate cu actiune si umor, inspirate din concepte cunoscute, dar a caror poveste este garantat originala!

Gasiti mai multe detalii pe cealalta pagina: The Cat Factor si Aici. Multumiri anticipate si sa ne vedem la lansare!

P.S. VA ROG MULT: nu dati Like pe link - nu ma ajuta deloc! - ci pe pagina propriu-zisa! Share-urile de orice fel sunt binevenite! :)

Niciun comentariu: